tisdag, juni 05, 2007

Cold Turkey

Henning är på avvänjning. Han ska sluta med nattligt tuttande på Mia. I natt blir tredje natten han och jag går några ronder. Det har skrikits en hel del men man märker redan en förbättring. Men det är en pärs. Kroppen är inte gjord för att stå ut med barnskrik. Jag har parerat med lite tung instrumental reggae. Och så gillar han blöjbyte, då blir han liggande och drar i struten och pratar lite för sig själv. Ganska bedårande om jag får säga det själv.

Annars vill jag tipsa om den här bloggen skriven av en kamrat och tidigare hemlig älskare till mig. En stor svensk tidning betalar karljäveln för att åka runt på festivaler och sen publicera lite funderingar kring det hela. Verkar inte riktigt klokt. Men jag låtsas vara glad för hans skull.

Bilen är på verkstad. Kylarbyte samt service. Blir väl jävligt dyrt kan tänka men skit i det. Låt det goda rulla som jag brukar säga.