måndag, juli 30, 2007

The Cool Ruler

Har varit nöjd och gått omkring och klappat mig på magen hela dagen. Bakgrunden är enkel och som följer. :? ;?

Skit samma.

Skulle parkera om bilen imorse. Man kan tycka att för drygt 1200 SEK i månaden skulle man slippa det men icke så parkera om var precis vad jag skulle göra. Ett par stekare i flip flops och solglasögon ( jag hatar solglasögon) hade precis parkerat sin BMW och stod och hängde och glodde när jag kom brummande. Jag tände direkt. På alla åtta. Hittade en lucka där en normal människa max skulle få in en sån där liten japansk miljöbil och gjorde en helt jävla perfekt fickparkering. Flashade lite med centrallåset, repade lacken på lilla pappsens bil för dom och avslutade med ett hårdrocks fuck off a la Axl Rose. Sen gick jag därifrån utan att ändra en min.

Nu ska jag dricka folköl och lyssna på Loudon Wainwright III´s "Swimming Song" på repeat hela kvällen. Det är jag värd.