torsdag, december 13, 2007

Echinaguard

Jag borde vetat bättre. Jag visste bättre. Men jag är svårt sjuk, genomförkyld. Och numer ännu lite smutsigare och principlös än för ett par dagar sedan. Det enda jag kan anföra till mitt försvar är att preparatet säljs på Apoteket, en institution som tidigare tillsammans med Socialstyrelsen varit en av de kryckor jag vilat min brutna kropp mot men som jag nu tvingas inleda en inre rättsprocess mot. Nä. Att sätta i sig den där skiten var inte stort bättre än att gå in till en homeopat och säga hej har du nån verkningslös smörja jag lägga ett par hundralappar på och vänta här har du mig på alla fyra, vi kan ju passa på när du ändå är i farten. Ska gå och duscha och borsta tänderna men har svårt att tro att det kommer hjälpa i någon större utsträckning. Att jag aldrig lär mig.