torsdag, januari 24, 2008

Survival...

...of the motherfucking fittest!

Mitt oerhört fräcka NATO Special Forces Personal Survival Kit har anlänt från den store imperiebyggaren i väster. Och då pratar jag inte om dagens lightversion amerikkka utan orginalet, stolta Storbrittanien. Att jag är nöjd är ett rätt så kraftigt understatement. Från och med nu kommer jag att bemästra näst intill varje situation där agnar sållas från vetet och män silas från mygg och så vidare. Ta en titt här och njut.

En liten anmärkning bara. Är det optimalt att göra en sån här pryl i camo-utförande? Du vill ju inte tappa bort den där i skogen när det är skarpt läge. Den borde vart orange.

Och jo, jag vet att jag kommer få skit för det här. Man kan ju fråga sig om det bara är en slump att dom två som kommer flyga mig i strupen är vuxna män som samlar på plastleksaker...