måndag, november 14, 2005

Första badet som tvååring

Sickan har precis badat och testat en del av leksakerna hon fick i födelsedagspresent. Nu är det rena spat därute i vardagsrummet med frottering, nagelklippning och insmorning med diverse oljor/krämer. Hon njuter i fulla drag, tittar på Bolibompa och pruttar ljudligt. Det mårste vara hur gott som helst att vara två bast...

Bra helg. I fredags var det kalas med olika små vänner på besök. Jag missade tyvärr allt eftersom jag jobbad. I lördags var farmor & farafar samt ett styck faster här. Då var jag närbarande för en kollega var skyldig med ett halvt helgdygn. Och sen igår var det gamla bekanta till Mia här med två barn i Signes ålder. Så det har varit toppen och jag tror att vår dotter är mer än nöjd med sin födelsedag. Dom två populäraste presenterna hitills har varit klossar och en tågbana i trä. Jag håller med.