torsdag, november 03, 2005

Happy Birthday!

Idag har det varit Mias födelsedag. Jag har jobbat och hon haft tenta så det blev inte så jättemycket firande. Inget kaffe på sängen och grejer som det ska vara egentligen. Vi köpte hem mat från Pasta House. Och så har vi tittat på Lost och ätit Polly. I present fick hon en ring, en fin korg från Alternativ Handel och en liten sån där kaffebryggare man ställer på sin spis och så blir det kaffe. Espressokaffe, tror jag. Ganska bra presenter tycker jag själv men inte riktigt den där pangpresenten man så gärna vill komma på. Jag besitter helt enkelt inte den egenskapen. Men vi är i alla fall långlediga över helgen hela familjen och det kommer att bli topptrevligt!

En göteborgsprofil har gått ur tiden. Skådespelaren Kent Andersson är död. Jag har aldrig sett något med/av honom men han verkar ha haft hjärtat på rätta stället. Känns lite sorgligt.

Avslutar med en riktigt cool länk som jag snott från Mälas blogg. Den handlar om kassettband, en rätt cool uppfinning förstår man när man kikar närmare på dom. Bra mycket mer så än Mp3...