fredag, december 22, 2006

Dan före dan före dan

Jag är på mitt jobb och gör just inget särskilt. Funderar lite på om jag ska spela några omgångar Spindelharpan eller lägga mig och läsa en god bok. Eller kanske snaska lite på en tallrik fil med müsli.

Rände runt på stan tidigare idag för att få ihop lite klappar. Kände hur ångesten byggdes upp mer och meroch har egentligen hämtat mig först nu. Jag är skitdålig på presenter. Alla sorters. Tyckte ändå jag började få grepp om det hela och var i alla fall trygg i förvissningen om att jag och Mia tagit ett gemensamt vuxet beslut att i år nä älskling vi köper inga julklappar till varandra vi gör något tillsammans istället för pengarna bla bla och så kommer det joo kanske har jag köpt något men bry dig inte om det och var lämnar det mig? Det är riktigt fult gjort. Fast snällt, såklart. Men jag sitter i skiten.