söndag, december 03, 2006

Första advent

Grått och trist men rätt bitigt ute idag. Hela familjen tog en sväng ned till Haga och kikade på julmarknaden och jag hatar att trängas med allt folk därnere. All skit dom säljer i sina stånd. Nä. Jag vet att det kan uppfattas som trist men jag är inte så förtjust i människor. Speciellt inte om man slänger in en julmarknad och trängsel i ekvationen. Men det blev i alla fall en kopp fika och lite bråk vid en lekplats och det vanliga...

Organismen är fortfarande infekterad. Seg historia det här. Var kommer allt slem ifrån? Jag kanske borde veta, vad vet jag. Tar i alla fall ett par timmar varje morgon innan allt är upphostat och man fått i sig tillräckligt med nässpray för att öppna upp luftvägarna. Det enda som fattas nu är någon rätt kraftig morfinbaserad hostmedicin så jag kan sova riktigt gott. Blir det nåt över lovar jag att bjuda till fest.