fredag, april 13, 2007

Helkoll

Jag har gömt en såkallad Sitemeter på min egen internet hemsida. Den syns inte men finns där och nu vet jag allt om er. Eller ja. Dig. Ni två. En av dom/er/vi kan dessutom vara jag. Mäla är uppe i över 1900+ visitors men han kan mycket väl ha fuskat med siffrorna. Han kan sånt. Kolla själv. Hans namn har en annan färg för ordet är en länk till en annan sida på internet. Jag kommer aldrig fatta hur det där funkar. Jag kommer aldrig ha råd men en bil. Jag ska jobba hela helgen och skickar familjen hem till morsan & farsan. Okej. Men åter till Sitemeter jag kan på en karta över världen se precis vart ni är och jag tänkte att det skulle se fräckt ut med en prick nedåt Albanien till så Kirderf du vet vad du ska göra. Försvarets datorer måste väl vara tillgängliga för lite privatsurfing? Skit i det. Läser du detta så får jag min prick. Nog om det. Hej hej.