tisdag, januari 02, 2007

Ett ben på jobbet

Har inget vettigt att lägga ut texten om överhuvudtaget. Så jag smäller upp ett kort på grabben för er att vila ögonen på. Ska lägga in lite ny musik i min Mp3-spelare och dra till jobbet om typ en halvtimme. Känns bra att få göra sitt för tredje man som vi i branschen väljer att kalla honom. Kunden blir det väl här i höst när det privata initiativet tar över rodret. Då får man hålla sig i skinnet. Den nya arbetsledningen kanske väljer att ta anmälningar på allvar och då sitter undertecknad löst. Ja herregud. Det skulle ju kunna bli åtal och grejer. Grov oaktsamhet med liv och lem. Dråp rent utav. Men skit i det nu. Ont i halsen har jag också. Men jag har piller mot det. Alindrin står det på asken men i själva pillret är det Ipren. Konstigt tycker kanske du som lekman. Men för mig är det något helt naturligt. Comes with the territory så att säga.