söndag, december 30, 2007

So many assholes...

...so little time. Som dom sa i en film eller vad det kan ha varit. Men det passar bra in på min sinnesstämning just nu. En del uppgiven , en del ledsen och två delar jäävligt förbannad.

Gick in på ett av dom där små piffiga kaffekrypinen som öppnat överallt här i området. Menyer på italienska och små stjärtgossar i tighta svarta gåbortbyxor och skräddarsydda vita skjortor, får mig att vilja spy gör det. Och visst ni kan skratta år en kille från landet som vill ha sitt kaffe på fat och med en bit socker till. Ni kan ligga där och skratta ända till ambulansen kommer. Jag är en helt vanlig kille men jag har nävar av stål.

Lite tråkig avslutning på året kan man tycka men i ärlighetens namn satte det lite guldkant på min tillvaro. Julehelgen var toppen men efter det kände jag en liten dipp i humöret. Så jag behövde en liten skärmytsling. Få skiten ur systemet.

För hur det än är. Kommer man till mig och ger mig biff så blir det I´ll take you to the candyshop, I´ll make you taste the lollypop. Folk borde fatta det vid det här laget.