fredag, september 24, 2010

Häromdagen var det fest. Ja jädrar. Pôjka från slätta som vet hur man festar. Det var sprit och diverse otukt, en vildsint hedonism som fick Morfar och Pyret att framstå som amatörer. Sen blev allt svart. Så här två dagar senare visar organismen åtminstone en antydan till att börja återhämta sig, men jag är lite orolig för Jebban. Han är fortfarande borta. Sista livstecknet var ett sms skickat till Mäla där han lät meddela att han vaknat helrakad och stomiopererad hemma hos Harald Treutiger. Han hade visst varit på vårdcentralen, men enligt dom existerade inte hans personnummer. Han var rädd och grät och dörren hade inget handtag på insidan. Det låter väldigt illavarslande men just nu har jag nog med mitt. Vätskebalansen är helt paj.

Jo. En kul grej var att på S&M klubben vi eventuellt besökte så spelade dom Meat Loafs "I'd Do Anything For Love ( But I Won't Do That)" på repeat och det fick mig osökt att fundera på vad that egentligen är. Så jag slängde iväg en fråga till 118 100 där mitt i Götterdämmerungen och blev duktigt överraskad, och glad, när jag fick följande svar efter dryga halvminuten: "Vad "that" är som Meat Loaf sjunger om [...] nämner han i låten. Dessa saker som han inte kommer att göra är "I'll never forget the way you feel right now", "I'll never forgive myself if we don't go all the way tonight", "I'll never do it better than I do it with you", "I'll never stop dreaming of you every night of my life" samt "see that it's time to move on" eller "be screwing around"". Vad kan man säga? Absolut världsklass.