måndag, mars 06, 2006

Musica, musica, musica

Det har ju blivit så populärt att lyssna på musik nuförtiden. Speciellt i sånt där Mp3 format. Så jag har hakat på hela grejen. Och eftersom det här är mitt place på internet kan jag helt utan dåligt samvete ge er ett litet urval ur min nuvarande playlist:

The Knife "Silent Shouts"
Wolf Parade "Apologies To The Queen Mary"
Twilight Singers "Amber Headlights"
Parliament "Mothership Connection"
Television "Marquee Moon"

Ni bryr er inte? Tuff skit, som en viss man i bekantskapskretsen skulle formulerat sig... Förresten så har jag laddat ner alltihop gratis. Nico lipar.

Idag har jag och Signe hängt med lite olika. Vi var på kondis med Mäla, Carro och Nico. Det smaskades på diverse olika bakverk. Piratkopierade TV-spel bytte ägare. Ränker smiddes. Sen var Erik på besök och åt lite mat och grejer. Sen skulle hela familjen leka i Slottsskogen men Signe somnade. Och jag har ont i skallen. Det är bihålorna.