fredag, maj 12, 2006

#2

Man börjar ju ändå undra lite vem det är som ligger därinne...

Fram tills nu har jag inte tänkt på det så mycket. Det har ju märkts en del på Mia, med tröttheten och illamåendet. Men ändå, jag har inte tänkt så mycket på det.

Fast nu har jag legat ett par kvällar och kännt över magen och nog är det så att man kan känna en liten rörelse då och då. Och då pirrar det till lite i magen och man blir varm i bröstet på något vis. Det är vårt barn där inne. Vårat andra. Nummer två.

Jag tror det blir en tjej. Det är lättare med flicknamn. Vi har en bunt vi funderat kring. Men pojknamn? Det skulle vara Kjell då, efter farsan. Men det köper inte Mia.

Om en vecka är det dags för ultraljud. Ser fram emot det. Eftersom det kommer rätt sent kan man nog se vilket kön det är. Men jag vill ha det som en överraskning.