måndag, december 19, 2005

Långledigt

Jobbat dag idag och visst det fanns att göra ( åt först klockan 16.30, då är man bra hungrig, och då fick vi ändå ringa in och säga nej tack vi måste ju äta också när dom ville dra med oss på en lägenhetsbrand) men det gör ingenting nu när jag inte jobbar förrän den andra januari nästa gång. Snacka om långledigt. Och äras den som äras bör; jag tackar och bugar för att vi bor i Sverige och för att vi har föräldraledighet i den form vi har. Så är det. Imorgon jobbar en kollega igen ett pass han var skyldig mig och på det sättet har vi lyckats hålla Signe från dagis sedan i fredags. Så jag tror vi klarade oss den här vändan...

Den uppmärksamme kanske redan har upptäckt ett par förbättringar av bloggens design. Ett stort tack till Mäla för all hjälp. Med en på samma gång fast och följsam faderlig hand har han till slut fått mig att rätta till de där sista skönhetsfelen. Han skall även ha ett jättetack för att han barnpassade åt oss ett par timmar i förmiddags!